МИ ДОПОМОЖЕМО ПІДІБРАТИ ПРОДУКТ, ЩО БУДЕ ЗАДОВОЛЬНЯТИ ПОТРЕБИ ВАШОГО БІЗНЕСУ

БЕЗКОШТОВНЕ ВСТАНОВЛЕННЯ ТА НАЛАШТУВАННЯ

ОБЕРІТЬ РОЗДІЛ:

Готові рішення для ведення бухгалтерського і податкового обліку, кадрового обліку та розрахунок заробітної плати. Включає підготовку регламентованої звітності. Призначена для підприємств з будь-якими видами діяльності. Варіанти поставки наведенні нижче:

«Бухгалтерія для України.Базова версія» Має ряд обмежень порівняно с ПРОФ версією:

Не підтримується ведення обліку декількох організацій в одній базі;

одночасно з однією базою може працювати тільки один користувач;

можна використовувати тільки типову конфігурацію і встановлювати її оновлення;

«Бухгалтерія 8 для України. Комплект на 5 користувачів»

Даний продукт є версією для 5-ти користувачів «Бухгалтерія 8.ПРОФ», і ми розраховуємо, що вона спростить користувачам придбання і дозволить скористатися цінової пільгою.
По функціональним можливостям повністю відповідає ПРОФ версії

«Бухгалтерія для України.ПРОФ»

Не має жодних обмежень:

підтримується ведення обліку декількох організацій в одній базі.

одночасно з однією базою може працювати безліч користувачів;

підтримується зміна конфігурації.

розширення робочих місць шляхом придбання додаткових ліцензій

Готові рішення для ведення бухгалтерського і податкового обліку, кадрового обліку та розрахунок заробітної плати. Включає підготовку регламентованої звітності. Призначена для підприємств з будь-якими видами діяльності. Варіанти поставки наведенні нижче:

«Бухгалтерія для України.Базова версія»

Має ряд обмежень порівняно с ПРОФ версією:

Не підтримується ведення обліку декількох організацій в одній інформаційній базі;

одночасно з однією інформаційною базою може працювати тільки один користувач;

не підтримується зміна конфігурації, можна використовувати тільки типову конфігурацію і встановлювати її оновлення;

«Бухгалтерія 8 для України. Комплект на 5 користувачів» Даний продукт є версією для 5-ти користувачів «Бухгалтерія 8.ПРОФ», і ми розраховуємо, що вона спростить користувачам придбання і дозволить скористатися цінової пільгою. По функціональним можливостям повністю відповідає ПРОФ версії

«Бухгалтерія для України.ПРОФ»

Не має жодних обмежень:

підтримується ведення обліку декількох організацій в одній інформаційній базі.

одночасно з однією інформаційною базою може працювати безліч користувачів;

підтримується зміна конфігурації.

Можливе розширення робочих місць шляхом придбання додаткових ліцензій

Ми допоможемо підібрати продукт, що буде задовольняти потреби Вашого бізнесу і виконаємо весь спектр послуг. В розділі Торгівля наведенні програмні продукти, які є сучасними інструментами для підвищення ефективності бізнесу торгового підприємства. Для автоматизації торгівлі є такі варіанти програмних продуктів:

«Роздріб 8 для України» призначений для автоматизації бізнес-процесів роздрібних торгових точок, як самостійних, так і тих, що входять в розподілену роздрібну мережу. Програма дозволяє автоматизувати облік товарних запасів на складах магазинів.
«Управління торговим підприємством для України»
комплексне рішення дозволяє автоматизувати завдання оперативного, управлінського, бухгалтерського і податкового обліку, обліку кадрів і розрахунку заробітної плати, планування торгових операцій.
«Управління торгівлею для України»
це сучасний інструмент підвищення ефективності бізнесу торговельного підприємства. Він дає можливість в комплексі автоматизувати завдання оперативного і управлінського обліку, аналізу і планування торгових операцій.

Ми допоможемо підібрати продукт, що буде задовольняти потреби Вашого бізнесу і виконаємо весь спектр послуг. В розділі Торгівля наведенні програмні продукти, які є сучасними інструментами для підвищення ефективності бізнесу торгового підприємства. Для автоматизації торгівлі є такі варіанти програмних продуктів:

«Роздріб 8 для України» призначений для автоматизації бізнес-процесів роздрібних торгових точок, як самостійних, так і тих, що входять в розподілену роздрібну мережу. Програма дозволяє автоматизувати облік товарних запасів на складах магазинів та облік грошових коштів в касах магазинів.

«Управління торговим підприємством для України» комплексне рішення дозволяє автоматизувати завдання оперативного, управлінського, бухгалтерського і податкового обліку, обліку кадрів і розрахунку заробітної плати, аналізу і планування торгових операцій, підготовку обов'язкової звітності.

«Управління торгівлею для України» - це сучасний інструмент підвищення ефективності бізнесу торговельного підприємства. Він дає можливість в комплексі автоматизувати завдання оперативного і управлінського обліку, аналізу і планування торгових операцій.

«Документообіг КОРП» призначена для управління організаційними документами. Це рішення підходить для підприємств, що використовують у своїй роботі великий обсяг документообігу, і дозволяє скоротити час під час реєстрації документів, русі та їхньому зберіганні. Система дозволяє уникнути втрати оригіналів, а також забезпечує пошук документів у режимі онлайн. «1С:Документообіг КОРП» відповідає всім законодавчим і нормативним вимогам, що регламентує порядок роботи з документами.

«Документообіг КОРП» призначена для управління організаційними документами. Це рішення підходить для підприємств, що використовують у своїй роботі великий обсяг документообігу, і дозволяє скоротити час під час реєстрації документів, русі та їхньому зберіганні. Система дозволяє уникнути втрати оригіналів, а також забезпечує пошук документів у режимі онлайн. «1С:Документообіг КОРП» відповідає всім законодавчим і нормативним вимогам, що регламентує порядок роботи з документами.

Все частіше і частіше у виробничого підприємства виникає потреба в організації комплексної інформаційної системи, яка відповідала б корпоративним, державним і міжнародним стандартам і забезпечила фінансово-господарську діяльність компанії загалом. Впровадження такої інформаційної системи є реальною конкурентною перевагою в нинішніх умовах.

BAS ERP - інноваційне рішення для побудови комплексних інформаційних систем управління діяльністю багатопрофільних підприємств з урахуванням кращих світових і вітчизняних практик автоматизації великого і середнього бізнесу.

BAS ERP - нове покоління системи управління підприємством ERP-класу.

Враховує досвід, накопичений при впровадженні та використанні цієї системи в масштабних проектах, які налічують сотні і тисячі робочих місць.

Особливу увагу при розробці було приділено реалізації функціональних можливостей, затребуваних великими підприємствами різних напрямків діяльності, у тому числі з технічно складним багатопередільним виробництвом.

Все частіше і частіше у виробничого підприємства виникає потреба в організації комплексної інформаційної системи, яка відповідала б корпоративним, державним і міжнародним стандартам і забезпечила фінансово-господарську діяльність компанії загалом. Впровадження такої інформаційної системи є реальною конкурентною перевагою в нинішніх умовах.

BAS ERP - інноваційне рішення для побудови комплексних інформаційних систем управління діяльністю багатопрофільних підприємств з урахуванням кращих світових і вітчизняних практик автоматизації великого і середнього бізнесу.

BAS ERP - нове покоління системи управління підприємством ERP-класу.

Враховує досвід, накопичений при впровадженні та використанні цієї системи в масштабних проектах, які налічують сотні і тисячі робочих місць.

Особливу увагу при розробці було приділено реалізації функціональних можливостей, затребуваних великими підприємствами різних напрямків діяльності, у тому числі з технічно складним багатопередільним виробництвом.

Все частіше і частіше у виробничого підприємства виникає потреба в організації комплексної інформаційної системи, яка відповідала б корпоративним, державним і міжнародним стандартам і забезпечила фінансово-господарську діяльність компанії загалом. Впровадження такої інформаційної системи є реальною конкурентною перевагою в нинішніх умовах.

Управління виробничим підприємством для України — унікальне і затребуване на ринку прикладних рішень, що належать до систем ERP-класу, яке дозволяє охопити всі потреби управління і обліку на виробничих підприємствах.

«Управління виробничим підприємством» має низку переваг:

Дозволяє вести оперативний облік виробництва.

Розподіляти трудові ресурси і ефективно завантажувати виробничі потужності.

Дозволяє оперативно управляти виробничим циклом.

Скорочує обсяги паперового документообігу.

Дозволяє оцінювати ефективність виробництва.

Все частіше і частіше у виробничого підприємства виникає потреба в організації комплексної інформаційної системи, яка відповідала б корпоративним, державним і міжнародним стандартам і забезпечила фінансово-господарську діяльність компанії загалом. Впровадження такої інформаційної системи є реальною конкурентною перевагою в нинішніх умовах.

Управління виробничим підприємством для України — унікальне і затребуване на ринку прикладних рішень, що належать до систем ERP-класу, яке дозволяє охопити всі потреби управління і обліку на виробничих підприємствах.

«Управління виробничим підприємством» має низку переваг:

Дозволяє вести оперативний облік виробництва, керувати витратами і своєчасно приймати управлінські рішення.

Планувати роботи: розподіляти трудові ресурси і ефективно завантажувати виробничі потужності.

Дозволяє оперативно управляти виробничим циклом.

Дозволяє формувати спеціалізовані виробничі звіти.

Дозволяє вести комплексний аналіз діяльності підприємства.

Дозволяє розраховувати собівартість продукції і надавати звіти про собівартість виробленої продукції: бланки калькуляції; таблиця розрахунків розподілу непрямих витрат.

Скорочує обсяги паперового документообігу на підприємстві.

Дозволяє оцінювати ефективність виробництва.

Спрощення та прискорення процесів формування регламентованої звітності.

Маючи великий досвід спілкування з підприємствами, можемо зробити висновок про те, що більшість підприємств використовують для роботи безліч розрізнених програмних продуктів, які лише частково можуть реалізувати потреби підприємства. Нами було прийнято рішення розробити комплекс програм, які максимально задовольняють потребу автоматизації обліку на підприємствах газо-, тепло- і водопостачання.Ми розробили спеціалізовані програмні комплекси для підприємств тепло-, водо- і газопостачання:

«НКС: Рух грошових коштів» призначена для управління грошовими коштами. До основних функцій можна віднести: оперативний облік фактичного руху грошових коштів підприємства; оперативне планування витрат і надходження грошових коштів підприємства (план руху грошових коштів).
«НКС: Кадровий облік і розрахунок заробітної плати» призначений для автоматизації роботи служб на підприємстві, що займаються управлінням і мотивацією персоналу, веденням штатного розкладу, урахуванням вакансій, кадрового обліку, військового обліку, розрахунком заробітної плати.
«НКС: Білінг» рішення призначене для автоматизації процесу обробки даних комерційного обліку і забезпечення взаєморозрахунків із споживачами. Функції конфігурації дозволяють автоматизувати три основні блоки: розрахункові операції, інформаційне обслуговування, фінансове обслуговування.
«НКС: Управління підприємством» призначений для ведення бухгалтерського, податкового обліку, управління реалізацією по іншої діяльності, управління автотранспортом, контроль руху грошових коштів, розрахунку собівартості, формування регламентованої звітності.

Маючи великий досвід спілкування з підприємствами, можемо зробити висновок про те, що більшість підприємств використовують для роботи безліч розрізнених програмних продуктів, які лише частково можуть реалізувати потреби підприємства. Нами було прийнято рішення розробити комплекс програм, які максимально задовольняють потребу автоматизації обліку на підприємствах газо-, тепло- і водопостачання.Ми розробили спеціалізовані програмні комплекси для підприємств тепло-, водо- і газопостачання:

«НКС: Рух грошових коштів» призначена для управління грошовими коштами. До основних функцій можна віднести: оперативний облік фактичного руху грошових коштів підприємства; оперативне планування витрат і надходження грошових коштів підприємства (план руху грошових коштів).

«НКС: Кадровий облік і розрахунок заробітної плати» призначений для автоматизації роботи служб на підприємстві, що займаються управлінням і мотивацією персоналу, веденням штатного розкладу, урахуванням вакансій, кадрового обліку, військового обліку, розрахунком заробітної плати.

«НКС: Білінг» рішення призначене для автоматизації процесу обробки даних комерційного обліку і забезпечення взаєморозрахунків із споживачами. Функції конфігурації дозволяють автоматизувати три основні блоки: розрахункові операції, інформаційне обслуговування, фінансове обслуговування.

«НКС: Управління підприємством» призначений для ведення бухгалтерського, податкового обліку, управління реалізацією по іншої діяльності, управління автотранспортом, контроль руху грошових коштів, розрахунку собівартості, формування регламентованої звітності.

Бітрікс 24- це повний комплект інструментів для організації роботи компанії.

- Соціальна мережа Вашої компанії, чати, відео дзвінки.

- Завдання та проекти, контроль часу виконання.

- Документи онлайн- керуйте документами онлайн, з можливістю спільного редагування.

- Календарі

- Пошта

Окремо, від себе, хочемо відмітити потужний інструмент для підвищення продажів- CRM.

- Управління продажами

- Облік потенційних клієнтів

- Телефонія в CRM

- Планування справ

- Управління угодами

- Бізнес-процеси: Роботи і тригери

- Аналітичні звіти

- Інтеграція з сайтом

- Інтеграція CRM з інтернет-магазином

- Інтеграція з 1С

- Рахунки та пропозиції

- Каталог товарів та послуг

- Права та ролі в CRM

- Мобільна CRM

Інформація на офіційному сайті

Проект Проект + Команда Компанія
1 місяць Безкоштовно 499,00 грн 2 200,00 грн 4 400,00 грн
3 місяцi Безкоштовно 1 497,00 грн 6 600,00 грн 13 200,00 грн
6 місяців Безкоштовно 2 694,00 грн 12 600,00 грн 24 600,00 грн
12 місяців Безкоштовно 4 788,00 грн 24 000,00 грн 45 600,00 грн
Детальніше про всі можливості можна дізнатися за телефоном, залиште Ваше звернення і ми зателефонуємо Вам.

"Бітрікс24" - це повний набір інструментів для організації комфортної роботи компанії: соціальна мережа, завдання, календарі, онлайн-робота з документами, колективний диск, відеодзвінки, чат, телефонія, CRM і багато іншого.

На місяць
Проект Безкоштовно
Проект + 499,00 грн
Команда 2 200,00 грн
Компанія 4 400,00 грн
На 3 місяця
Проект Безкоштовно
Проект + 1 497,00 грн
Команда 6 600,00 грн
Компанія 13 200,00 грн
На 6 місяців
Проект Безкоштовно
Проект + 2 694,00 грн
Команда 12 600,00 грн
Компанія 24 600,00 грн
На 12 місяців
Проект Безкоштовно
Проект + 4 788,00 грн
Команда 24 000,00 грн
Компанія 45 600,00 грн

ТЕЛЕФОНУЙТЕ АБО ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ ЗАМОВЛЕННЯ.
МИ ВИКОНАЄМО СВОЮ РОБОТУ ЯКІСНО ТА ВЧАСНО

ЗАЯВКА

Ви телефонуєте нам або відправляєте заявку, після чого ми оперативно зв’язуємося з Вами, уточнюємо всі Ваші потреби.

РАХУНОК, ОПЛАТА

Ми підберемо продукт, який максимально відповідатиме вимогам автоматизації Вашого бізнесу, і запропонуємо кращі умови для його придбання! При необхідності оформимо договір і надішлемо Вам рахунок.

ІНСТАЛЯЦІЯ

Після оплати рахунку виконаємо оперативне встановлення та налаштування програмного продукту на Вашому комп'ютері.

ЗАДОВОЛЕНИЙ КЛІЕНТ

Ви працюєте з ліцензійним продуктом, а ми надаємо Вам якісну підтримку ІТС

18 
Років на ринку
130
Сертифікованих фахівців
250
Впроваджених проектів
1,365
Задоволених клієнтів

МИ ПРОПОНУЄМО ВСІ СЕРВІСИ З ОДНИХ РУК

Наша компанія входить в 10 - ку кращих партнерів в Україні, успішно працюємо більше 18 років на ринку IT.
Ми пропонуємо найвигідніші умови покупки програмних продуктів та подальшого їх супроводу.
Зателефонуйте нам і Ви отримаєте всі сервіси з одних рук!

Продаж

У нас Ви можете придбати ліцензійну програму лінійки 1С: Підприємство 8 та отримати професійну допомогу при виборі конфігурації.

Продаж

У нас Ви можете придбати ліцензійну програму лінійки 1С: Підприємство 8 та отримати професійну допомогу при виборі конфігурації.

Налагодження та Впровадження

Система являє собою процес поступового переходу від існуючих способів і техніки обліку до нових, на основі експлуатації програм.

Налагодження та Впровадження

Система являє собою процес поступового переходу від існуючих способів і техніки обліку до нових, на основі експлуатації програм.

Встановлення

Наші спеціалісти допоможуть встановити програму на робочих місцях Вашої компанії, нададуть консультації по запуску системи.

Встановлення

Наші спеціалісти допоможуть встановити програму на робочих місцях Вашої компанії, нададуть консультації по запуску системи.

Супроводження

Ми регулярно будемо супроводжувати Вас і гарантуємо безперервну роботу автоматизованої системи для обліку та управління.

Супроводження

Ми регулярно будемо супроводжувати Вас і гарантуємо безперервну роботу автоматизованої системи для обліку та управління.

Навчання

Гарантуємо професійний підхід до навчання користувачів, як індивідуальні так і групові заняття, що спрямованіі на ефективний результат.

Навчання

Гарантуємо професійний підхід до навчання користувачів, як індивідуальні так і групові заняття, що спрямованіі на ефективний результат.

Розробка конфігурацій

Якщо у Вашої компанії є потреба в розширенні функціональності типового рішення, наші спеціалісти готові провести роботу з адаптації (налаштування) конфігурації та її подальшим впровадженням.

Розробка конфігурацій

Якщо у Вашої компанії є потреба в розширенні функціональності типового рішення, наші спеціалісти готові провести роботу з адаптації (налаштування) конфігурації та її подальшим впровадженням.
Всім користувачам важливо, щоб програма відповідала вимогам законодавства, а працювати з нею було зручно і просто. Укладення договору інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) якраз і є таким способом комплексної підтримки.

 

Доступ до ліцензійних оновлень
Доступ до інформаційної системи ІТС
Оновлення, діагностика стану бази 
Наша лінія консультації
Звіт 
Лекторій 
Консультація аудитора 

 

Доступ до ліцензійних оновлень
Доступ до інформаційної системи ІТС
-
Лінія технічної підтримки
-
-
-

Потрібна допомога?
+38 050 414 88-50
+38 067 469 38-77


Ми проаналізуємо Ваш бізнес і
підберемо найкраще рішення.

Відгуки Клієнтів

Компанією "НКС" було проведено допомогу у виборі програмного продукту і внесені початкові налаштування. Вироблено перенесення даних з інших облікових систем, налаштоване і підключено обладнання. Реалізовано режим роботи в клієнт-серверному режимі, налаштований сервер терміналов. Впровадження програмного продукту «1С: Підприємство 8. Управління торгівлею для України», дозволило нам використовувати інформаційну систему, що забезпечує вирішення завдань пов'язаних з веденням обліку торгової діяльності.

Полтавське обласне комунальне виробниче підприємство теплового господарства "ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО" - найбільше в Полтавській області по потужності і кількості споживачів послуг підприємство, що забезпечує повний цикл теплопостачання (нерозривність процесу виробництва, передачі і розподілу теплової енергії) м Полтава і 4-х районних центрів області.

Головною метою проекту було автоматизувати в єдиній системі: * Оперативний облік; * УПРАВЛІНСЬКИЙ облік; * Бухгалтерський облік; * Податковий облік. Даним вимогам найбільше відповідала конфігурація «НКС: Управління підприємством» яка є власною розробкою ТОВ "НКС". Промислову експлуатацію системи ми почали в березні 2012 року.

Дане рішення розроблено на основі типової конфігурації «Управління виробничим підприємством для України» і адаптованого під специфіку діяльності ПОКППТХ "ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО". Ми рекомендуємо колегам використовувати даний програмний продукт для автоматизації своєї діяльності, оскільки з впровадженням наша компанія отримала ефективну систему управління виробничим підприємством. Спасибі компанії «НКС» за допомогу в освоєнні програми і сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.

Марія Бугаєвська
Мережа магазинів
"Евротоп"
Кравчук Олена
Нач.відділу
Інформаційних технологій
Компанія "НКС" входить у Громадську організацію "Спілка Автоматизаторів Бізнесу" (САБ), що об'єднує професіоналів в області автоматизації бізнесу, які використовують сучасні програмні продукти і платформи для автоматизації бізнес-процесів, включаючи програмні продукти і сервіси "BAS," 1С:Підприємство" та ін. Члени САБ беруть активну участь у розвитку програм автоматизації бізнесу, поліпшення якості послуг і сервісів інформаційно-технологічного супроводу користувачів (ІТС), у підвищенні компетенцій фахівців і користувачів. САБ стежить за якістю наданих учасниками послуг, для цього вироблена єдина система стандартів якості роботи і просування послуг у сфері автоматизації.